zaterdag 5 november 2016

Metamorfose


9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Een prachtige haiku Ineke, in woord en beeld...!
Daar kunnen we wel mee door tot de nieuwe vlinders weer komen.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Je hebt een stralende foto van deze overwinterende 'kleine vos' met prachtige haiku op deze metamorfose van de zomer geplaatst.

klaproos zei

mooi ineke,
je bent een ster in het maken van haiku's, en de foto's erbij zijn altijd snoepjes,

xxx

Marlou zei

Goedemorgen Ineke,

de haiku is echt mijn favoriete dichtvorm.
Kort maar krachtig...
Maar moeilijk!

Jij hebt eigenlijk altijd de juiste toon te pakken...
Deze is een echte prijswinner...
De Kleine Vos op die mooie tere bloemetjes...
Schitterende foto met een schitterende haiku!

Dagdag..
Groetjes van Marlou

.

merel zei

knap gedaan

Marlou zei

Hoi Ineke,

ik hoop dat het goed met je (jullie) gaat...
En ik kom je even een goede eindejaars tijd toewensen.

En voor 2017 het allerbeste en gezondheid vooral...

Liefs van Marlou

.

Marjolijn. zei

Voor jou en Han fijne dagen meis en alle goeds voor het nieuwe jaar.

gerdaYD zei

Goede avond lief Inekevriendinneke.
Goh, noch de fotografie, noch het dichten is jou vreemd, je weet er altijd weer zo'n schitterende geheel van te maken!

Voor straks en e volgende dagen:
Stilte en vreugde
van Kerstmis tot het nieuwe jaar
hopende ook op hoop
© Herman Van Rompuy

Marlou zei

Dag lieve Ineke,

het nieuwe jaar is net begonnen en ik kom je even een goed jaar toewensen.
Ik hoop, dat je achteraf kunt zeggen:
dit was een mooi en goed jaar...

groetjes van Marlou

.