zaterdag 8 oktober 2016

Thuis


5 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Welkom thuis meis...!
Ja, die koeien met bel horen daar thuis, wat zouden de bergen zijn zonder.

Lekker nagenieten hé en een fijn weekend.

klaproos zei

wat zal het prachtig klinken lieve ineke,
maar voor de koe vraag ik me wel eens af, of die er niet helemaal gek van wordt:-)

xxx

Marlou zei

Hoi Ineke,

jaaaaaaaaaa....
Zo is het voor mij helemaal!
Ik kan er niet genoeg van krijgen.
Wat een heerlijke foto....
En de haiku past er zo mooi bij.

Voor mij ben je een kunstenaar!
Dag!
Groetjes van Marlou

.

Ferry - Jacqueline zei

Mooie foto met tekst. Dat heb je geschreven. Echt puur genieten daar.
Fijne dag.

gerdaYD zei

Hoe slaag je er toch in telkens weer zo'n knappe foto's met een mooie haiku te combineren? Ineke, ik hoop dat je nog heel lang met dit schitterend blog verder zal gaan, dit is genieten!