zaterdag 10 juni 2017

Kunstwerk


5 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Ja, dat is een mooi kunstwerk...!!
Fijn weekend meis..!

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Ineke en ik hoop dat jullie nu volop van het weekend aan het genieten zijn.
Net zoals ik van je nieuw log geniet, wat heb je dit knap gespot en bedacht, de foto en haiku vullen elkaar perfect aan... een toppertje!

klaproos zei

ahhh dát heb je mooi gezien, men zegt weleens dat mensen die ziek zijn geweest de wereld anders bekijken, en ik geloof dat zeker, je weet de waarde van alles beter in te schatten toch zeker.

xxx

Marlou zei

Goedemorgen Ineke!

Jaaaa... dat kan zomaar ergens bij jou in de buurt zijn: die sappige boterbloemekes en fluitekruid (of zoiets... kan ook uitgegroeid zevenblad zijn!)

Heerlijke foto. Roestige ketting... Warm...

Het is inderdaad een kunstwerk...
Dag lieverd...
Heb het goed vandaag!
X, Marlou

.

gerdaYD zei

Goede morgen Ineke.
Ik weet niet hoe je het doet maar je slaagt er telkens weer in mij te boeien met je mooie haiku's en dito foto's, bedankt daarvoor!