donderdag 22 juni 2017

Bergstroom


8 opmerkingen:

klaproos zei

helemaal geen moeite mee, als zo'n schoonheid naar me lonkt,:-)

hoop dat jullie het een beetje koel kunnen houden

Marjolijn. zei

Ha, dat is mooi...!!
Het oeverplantje vangt wel wat spetters en zal niet droog gaan staan.
Mooie haiku Ineke...!!
Er komt een klein beetje afkoeling aan...! Heerlijk...!!

Marlou zei

Goedemorgen Ineke,

Ohhh... wat een schitterende lupine!
Ik verzamel steeds de zaadjes, maar ze willen in mijn tuin niet opkomen.
Misschien omdat ik niet zo'n bruisend bergstroompje in de tuin heb!

Met deze warmte zou ik best graag mijn voeten in het stroompje willen koelen. En een beetje mijmeren over "lonken"... ;-)

Dagdag!
Heb het goed dit weekend!
Liefs van Marlou

.

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Ineke en een heel fijne dag gewenst.
Heel mooi alweer! Ik weet dat ik in herhaling val maar dat is nu eenmaal jouw schuld hihi, het is telkens weer genieten van je knappe haiku's en dito foto's!

Marjolijn. zei

Goede start van de nieuwe week...!!
Geniet volop...!!

Marjolijn. zei

Hey Ineke,
Op naar een mooie zondag en maar lekker genieten van een mooie bergrit in de tour...!!

Marlou zei

Hoi Ineke,

al een tijd niks van je gezien...
Gaat het wel goed met je?

Ik ga prima, maar nu even een paar weken blogstoppen.
Heb behoefte aan pauze...

Groetjes van Marlou

.

gerdaYD zei

Een nieuw jaar begint
zorg dus voor een frisse wind
die 't oud stof wegblaast.
© marcel wouters

Een heel fijn jaar gewenst Ineke waarin al je problemen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon!