vrijdag 10 februari 2017

Wonderlijk


5 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Schitterende haiku en foto Ineke....!!
Op naar een mooi weekend, geniet volop.
Lieve groet.

klaproos zei

ohhhh wat schitterend Ineke,
ja mooi, het blijft wel niet..
mar kom, nu genieten is ook erg belangrijk he :-)

xxx

gerdaYD zei

Goede morgen Ineke en een even goed weekend gewenst.
Maar wat zie ik hier? Jij bent nog steeds druk bezig met je mooie foto's en dito haiku's, waarom heb je me daar niet even een seintje over gegeven? Ik geniet namelijk zo van jou kunst en dat mag je me niet ontnemen!

Marlou zei

Bonjour lieve Ineke,

wat is dit een prachtige foto: pure poëzie!
Er zit een hele wereld in die ene druppel...
Ik zie er van alles in.

En dan mooi met die haiku: een wonderlijk kleurenspel...

Dagdag!
groetjes van Marlou

.

Merel zei

Heel mooi je foto
En je woordjes en de foto die blijven zijn niet voorbijgaand